У Києві презентовано дослідження «Благодійність в житті українців» 6 Листопада 2014 19:39

У Києві презентовано дослідження «Благодійність в житті українців»

6 листопада 2014 року в Києві у рамках круглого столу «Благодійники – дітям: актуальність в умовах суспільно-політичної кризи», організованого компанією МакДональдз в Україні, відбулася презентація дослідження «Благодійність в житті українців».

Дослідження «Благодійність в житті українців»

Дослідження підготувала міжнародна дослідницька компанія UMG International. В його основі постали дані опитування 400 респондентів у 5 найбільших містах України, проведеного у жовтні 2014 року.

За результатами дослідження, 58,3% українців протягом першої половини 2014 року у той чи інший спосіб жертвували на благодійність. Це на 12% більше, аніж у попередній період (друга половина 2013 року).

Основна частина пожертв спрямовується на підтримку армії – 40,3%. На другому місці серед напрямів пожертв – допомога дітям (25,8%).

Дослідження показало, що кожен другий українець віддає кошти напряму волонтерам, кожен третій – використовує електронні способи переказу коштів. Майже 40% опитаних опускають гроші у скриньки, що розташовані в магазинах або аптеках.

У досліджуваний період 103 респондента з 400 брали участь у доброчинності на користь дітей. З них 86,2% передавали кошти на лікування конкретної дитини, 37,1% – передавали кошти на лікування дітей із конкретним захворюванням, 15,5% – фінансово підтримували ініціативи компаній, спрямовані на допомогу хворим дітям. А відповідаючи на запитання щодо довіри до тих, хто збирає кошти на допомогу дітям, на перше місце вони поставили близьких того, хто потребує допомоги (90,3%), на друге – великі міжнародні компанії (64,1%), на третє – волонтерів (54,4%).

Дослідження представила заступник генерального директора компанії UMG International Наталія Бухалова.

Основною метою круглого столу «Благодійники – дітям: актуальність в умовах суспільно-політичної кризи» стало обговорення питань благодійності, спрямованої на дітей, пошук шляхів підвищення її ефективності та обмін ідеями щодо формування культури індивідуальної та корпоративної благодійності. В дискусії також взяли участь генеральний директор компанії МакДональдз в Україні Гжегож Хмелярський, Президент Асоціації благодійників України Олександр Максимчук, начальник управління маркетингу і реклами АТ «Ощадбанк» Артур Цвинтарний, керівник соціальних проектів «1+1 медіа» Азіза Хамідова, відомі громадські діячі й благодійники Анжеліка Рудницька і Маргарита Січкар.