15 травня, 9:30 – 11:00, ресторан TresFrancais, Київ, Костьольна, 3. Вартість: 150 грн. благодійний внесок (безкоштовно для членів Центру «Розвиток КСВ» – 1 людина).
Центр «Розвиток КСВ» запрошує компанії на другий КСВ-сніданок «Як зробити своє КСВ зрозумілим», присвячений відеопрезентаціям нефінансових звітів і КСВ-проектів компаній.
Протягом останніх декількох років глобальні компанії беруть участь у Конкурсах на краще відео з КСВ. Два роки поспіль у рамках нагороди «Кращий КСВ-ролик» Центр «Розвиток КСВ» отримував лише 1-2 заявки. Проте компанії в Україні вже потроху переймають глобальні тенденції.
Артеріум, Platinum Bank і МЕТРО вже зробили відео про свої КСВ-ініціативи.
«Ернст енд Янг» нещодавно випустив першу в Україні відеопрезентацію звіту. Ефект вражаючий: можна 2 години розповідати стейкхолдерам, наприклад студентам, про КСВ-звіти, а можна показати 5-хвилинний ролик – і все стане зрозумілим.
Під час бізнес-сніданку 15 травня Ви довідаєтеся:
- чому компанії в Україні вирішили робити відеопрезентації КСВ-ініціатив;
- як вибирають інформацію, яку подавати у відео;
- складності та «легкості» роботи над відео;
- на які відео компанії в Україні орієнтувалися при створенні своїх відео;
- ставлення стейкхолдерів, у т.ч. співробітників, до відео;
- комунікація відеопрезентацій.
У рамках бізнес-сніданку у Вас буде можливість не тільки оцінити відео на теми КСВ компаній в Україні, а й побачити кращі відео європейських компаній.
Для участі у бізнес-сніданку у якості спікерів запрошені:
- Наталія Теленкова, «Ернст енд Янг»,
- Олена Щербина, Platinum Bank,
- Марина Саприкіна, Центр «Розвиток КСВ», представить тренди з відеопрезентацій на теми КСВ у міжнародній практиці.
Реєстрація: Олена Делягіна, ld@ csr-ukraine.org, тел.: (044) 280-11-47.
За матеріалами CSR Review