ЯК СПІВПРАЦЮЮТЬ НЕУРЯДОВІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА БІЗНЕС В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ? 21 Травня 2020 7:28

ЯК СПІВПРАЦЮЮТЬ НЕУРЯДОВІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА БІЗНЕС В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ? ІНТЕРВ’Ю МАКСИМА ДОЦЕНКО, ТОВАРИСТВО ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА УКРАЇНИ.

Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) за підтримки The Coca‑Cola Company отримали грант від Фундації Coca‑Cola щоб допомагати медичним установам боротися з COVID-19.

Завдяки гранту шість ключових лікарень по всій Україні буде обладнано життєво-важливим обладнанням: це 3 апарата для штучної вентиляції легенів, 12 моніторів стану пацієнта, 5 аналізаторів електролітів та газів крові, 1 аналізатор крові/pH/електролітів/метаболітів та 1 біохімічний автоматичний аналізатор метаболічного профілю IVD.

Ми поспілкувалися з Максимом Доценко, заступником Генерального директора Національного комітету Товариства Червоного Хреста України про досвід співпраці неурядових організацій та бізнесу, пандемію, можливості та мотивацію не здаватися у найважчі часи.

– Як ваша організація відреагувала на пандемію та карантин?
Ще до початку введення режиму самоізоляції Червоний Хрест України розпочав всеукраїнську інформаційну кампанію, спрямовану на розповсюдження знань та підвищення обізнаності населення по всій Україні про коронавірус.

З перших годин перебування евакуйованих з Китаю людей Червоний Хрест України координував гуманітарну діяльність в Нових Санжарах: отримував допомогу від волонтерських організацій, компаній, небайдужого населення, закуповував все необхідне та передавав до медичного центру – усього на суму понад 340 тис. грн.

Також на початку карантину волонтери загонів швидкого реагування Червоного Хреста України забезпечили супровід 5 спеціальних залізничних рейсів, якими українці проверталися в Україну з Польщі.

У співпраці з Центром Громадського здоров’я МОЗ України у визначених владою лікарнях для лікування пацієнтів з COVID-19 волонтери Червоного Хреста України розпочали проводити освітні лекції для медичних працівників щодо використання засобів індивідуального захисту. Спеціально підготовлені червонохрестівці провели навчальні інструктажі для 5147 медичних працівників 139 медичних закладів в 22 областях та Києві.

– Які ваші поточні заходи щодо боротьби з пандемією?

Ми мобілізували всі ресурси нашої організації та всі зусилля співробітників і волонтерів. Так, ми продовжуємо передавати медичним установам, рятувальникам, поліції, соціальним службам тощо засоби індивідуального захисту: маски, респіратори, медичні набори, захисні халати, рукавички, ковдри тощо. В активній співпраці з місцевими органами влади, благодійниками і партнерами ми надаємо лікарням обладнання, розчини для дезінфекції, засоби індивідуального захисту, продукти і напої. Також підтримували Збройні Сили України засобами дезінфекції та милом. Усього на теперішній час Товариство Червоного Хреста України передало 172,4 тис засобів індивідуального захисту та 2 000 літрів дезінфекторів, 16 тис. засобів побутової хімії та засобів особистої гігієни.

Для захисту і допомоги людям, які мають високий ризик ускладнень від інфікування на COVID-19, волонтери та співробітники Червоного Хреста України щодня по всій території країни здійснюють їм доставку продуктів, зокрема, у рамках домовленостей щодо спільного плану дій з Міністерством соціальної політики України. Часто до продуктових наборів волонтери  вкладають захисні маски та інформаційні пам’ятки. Вже майже 29 тис. продуктових наборів було передано людям, які не можуть забезпечити себе належним харчуванням, 5 500 гарячих обідів доставлено одиноким людям похилого віку та розповсюджено 3 тисячі двісті гігієнічних наборів.

Червоний Хрест України приділяє увагу і людям без постійного місця проживання.

Для кращої координації роботи та швидкого надання підтримки людям, які з введенням карантину опинилися у скрутних ситуаціях, Товариство Червоного України створило інформаційний центр. За телефоном 0 800 332 656 у будні будні кожен може отримати відповідь на питання про роботу Червоного Хреста, в тому числі, пов’язану з протидією коронавірусу. Також інформаційний центр приймає пропозиції про волонтерство та співробітництво, отримує інформацію про потреби вразливих категорій людей та шукає способи їм допомогти.

Центри крові по всій країні заявляють про дефіцит донорської крові, який виник через карантинні обмеження. Тому ми разом із Управлінням цивільно-військового співробітництва ЗСУ ініціювали кампанію з донорства – здаємо кров і ми, і військові. Естафету прийняли й наші партнери, волонтери і співробітники в інших містах України. Ми на власному прикладі  переконалися, що умови, створені в Центрах крові, максимально забезпечують безпеку донорів під час донації крові – це фізична дистанція, дезінфекція, дотримання встановлених чітких правил.

– Як довго ви співпрацюєте з Coca-Cola? Розкажіть про свій досвід, напрямки діяльності.

У цей складний час для системи охорони здоров’я України, Товариство Червоного Хреста отримало грант фундації Coca-Cola, який виступає благодійною програмою компанії, для оперативного вирішення проблем, пов’язаних з пандемією COVID-19 в країні.

Червоний Хрест України тісно співпрацює з партнером Кока Кола Беверіджиз Україна вже понад 8 років. Ми разом допомагаємо людям, яким потрібна підтримка. Особлива увага у нас завжди була на допомозі постраждалим від надзвичайних ситуацій, зокрема, під час вибухів складів у Калинівці, бомбардувань в Авдіївці тощо. У таких ситуаціях важливо швидко «закрити» базові потреби людей – а це вода, їжа й тепло.

У час пандемії коронавірусної інфекції Кока-Кола Беверіджиз України та Червоний Хрест України спільно піклуються про лікарів та медичних працівників. Спільно було передано понад 40 000 пляшок води та напоїв до лікарень, задіяних у реагуванні на COVID-19, 2,5.

З початком пожеж на півночі України, зокрема, в Чорнобильській зоні, Кока-Кола Беверіджиз Україна надала 3 тони води та напоїв, які волонтери загонів швидкого реагування Червоного Хреста України передали вогнеборцям. Також, були придбані за кошти, які донували Товариству небайдужі люди, запчастини для техніки, обладнання для ліквідації пожеж. До того ж, турбуючись про більший комфорт рятувальників було передано 12 тис. комплектів одноразового посуду, каремати, респіратори, захисні шоломи.

– Що саме ви плануєте зробити/придбати на кошти від Фундації Coca-Cola?

Наразі уже завершені всі тендерні процедури із закупівлі медичного обладнання для використання в опорних лікарнях за підтримки фундації Coca-Cola. Шість ключових лікарень Україні буде оснащено життєво важливим обладнанням: 3 апаратами для штучної вентиляції легенів, 12 моніторами стану пацієнта, 5 аналізаторами електролітів та газів крові, 1 аналізатором крові/pH/електролітів/метаболітів та 1 біохімічним автоматичним аналізатором метаболічного профілю IVD. Також продовжується підтримка лікарів напоями та водою.

– Що мотивує вас та вашу команду під час кризи?

За період карантину до допомоги долучилися 618 волонтерів, які діяли протягом 19048 волонтерогодин. Є люди, які готові приділяти увагу не тільки своїй роботі та сім’ї, а й людям навколо через бажання спільними зусиллями побороти спалах вірусної інфекції. Більшість волонтерів по своїй натурі, вихованню та наслідуванні принципів Міжнародного руху Червоного Хреста та Червоного Півмісяця просто не можуть бути осторонь теперішніх проблем. Наша команда – це не лише волонтери, а й сотні співробітників у різних куточках України.

Нас мотивує усвідомлення, що маленькими кроками, щоденною працею і командною роботою людей з усієї країни, Товариство Червоного Хреста України зможе підтримати вразливі верстви населення у час пандемії, стати їх опорою та проінформувати людей про COVID-19, знизивши нові випадки інфікування. Адже позитивні зміни можливі тільки тоді, коли всі працюють разом і рухаються до однієї мети, що дуже характерно для волонтерської організації Червоного Хреста України.

– Які нові можливості ви виявили в собі та своїй організації?

Ми звикли працювати під час надзвичайних ситуацій, адже одна із основних сфер нашої діяльності – саме попередження та реагування на НС. Звичайно, пандемія коронавірусу – це світова проблема, що потребує мобілізації всіх зусиль. Не стала виключенням і наша організація. Ми ще раз переконалися, що можемо бути ефективним координатором наданням гуманітарної допомоги, адаптуватися до нових умов, зокрема, карантину, забезпечувати ефективну та швидку роботу в умовах, що постійно змінюються, та бути надійним партнером в гуманітарній сфері.

Товариство Червоного Хреста України — всеукраїнська добровільна громадська гуманітарна організація. Суспільство допомагає державі у наданні медичної і гуманітарної допомоги під час збройних конфліктів і в мирний час, бере участь в наданні міжнародної допомоги у разі катастроф і надзвичайних ситуацій, забезпечує медико-соціальну допомогу найменш соціально захищеним верствам населення.

Фундація Coca-Cola — це благодійна організація The Coca-Cola Company, яка зобов’язалася жертвувати 1% операційного доходу компанії кожного року. З моменту заснування у 1984 році Фундація Coca-Cola пожертвувала понад 1 мільярд доларів для підвищення сталості місцевих громад у всьому світі. А з початку 2020 року Фундація Coca-Cola пожертвувала понад 14 мільйонів доларів окремим товариствам Червоного Хреста і Червоного Півмісяця в усьому світі у відповідь на COVID-19.

Джерело: https://www.coca-cola.ua/know-us-better/news/yak-spivpracyuyut-neuryadovi-organizaciyi-ta-biznes-v-period-pandemiyi-intervyu-maksima-docenko-tovaristvo-chervonogo-hresta-ukrayini?fbclid=IwAR1WXFCgCAVMFOf1mPxZOPIujJU4cH63FwDmfWv32patF4kz-ZqzhIGRhPg 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *