Центр розвитку музейної справи на «Книжковому Арсеналі» презентував видання «Музейний маркетинг і стратегія» 31 Травня 2011 13:03

31 травня 2011 р. в рамках програми Міжнародного фестивалю «Книжковий Арсенал» ГО «Український центр розвитку музейної справи» презентував видання Філіпа, Ніла та Венді Котлерів «Музейний маркетинг і стратегія: формування місії, залучення публіки, збільшення доходів і ресурсів» (Київ, «Стилос», 2010. – 528 с.).

Участь в презентації взяли Катерина Ющенко (Голова Наглядової ради МБФ «Україна 3000»), Сьюзан Клірі (Аташе з питань культури Посольства США, Ігор Пошивайло (к.і.н., заступник генерального директора НЦНК «Музей Івана Гончара»), а також представники музейної галузі та громадськості.

Книга «Музейний маркетинг і стратегія» розрахована на фахівців музейної справи, перед якими щодня постають певні питання, потреба вибору, прийняття рішень. Музейним працівникам усіх сфер та спеціалізацій стануть у нагоді представлені тут поняття, інструменти й технічні прийоми. Придадуться вони і працівникам мистецької, культурної та освітньої сфер, а також представникам фондів, бізнесу чи громадського сектору, які підтримують музейну діяльність. Ця книга буде корисним матеріалом для розробки курсів і тренінгових програм із музейної справи, а також програм професійного розвитку з управління культурно-мистецькими ресурсами. Поняття стратегічного планування і маркетингу мають певний стосунок і до туристичної індустрії, оскільки остання постачає дедалі більше відвідувачів для музеїв.

Книга видана за сприяння Посольства США, МФ «Відродження» та МБФ «Україна 3000». Наразі триває безкоштовне адресне розповсюдження книги серед музеїв, бібліотек та профільних навчальних закладів України.

Український центр розвитку музейної справи