IV Національний конгрес «Благодійна Україна» 18 грудня 2013 року
Фоторепортаж з IV Національного конгресу «Благодійна Україна»
Соціальній маркетинг – це не благодійність, не соціальні мережі, не разове вирішення проблеми. Соціальний маркетинг – це робота комерційних компаній, спрямована на одночасне просування бренду та соціальних цінностей. Його завдання – розробка і контроль соціальних програм, спрямованих на просування соціальних ідей. Сергій Сошинський, президент Міжнародного благодійного фонду «Здоров’я українського народу», знає мало не все про соціальний маркетинг. На IV Національному конгресі «Благодійна Україна» він розповідає про історію і тенденції розвитку соціального маркетингу в Україні, дає поради й практичні рекомендації на прикладі роботи очолюваного ним фонду.
Виступ Сергія Сошинського доповнює президент Благодійного фонду «Планета взаємодопомоги» Сусанна Тритяченко.
Галерея (6 фото)
* Для перегляду клікніть на фото