Джошуа Шачтер, творець системи онлайнових закладок Delicious (весною куплена засновниками YouTube), запустив соціальну мережу Jig, повідомляє Gazeta.ua.
Jig – це онлайновий сервіс вирішення проблем. Принцип роботи простий: користувач ставить питання, а інші учасники спільноти намагаються йому допомогти, пропонуючи свої варіанти відповіді. Усі проблеми формулюються зі слів «Мені потрібно» (I need) і відображаються у вигляді стрічки: «мені потрібна хороша музика», «мені потрібен недорогий мікрофон для запису підкастів» і т. п.
У даний час функціонал Jig обмежений тільки питаннями-відповідями. У перспективі можливості сервісу розширюватимуться: зокрема, планується реалізувати систему, за допомогою якої користувачі зможуть пропонувати одне одному незатребувані предмети домашнього вжитку та господарські товари.
Про те, як Jig збирається заробляти гроші, не повідомляється. Швидше за все, основним джерелом доходу стане реклама.