За два тижні учасники Благодійного марафону залучили майже 400 тисяч гривень 17 Вересня 2015 17:54

За два тижні учасники Благодійного марафону залучили майже 400 тисяч гривень

Завершився другий тиждень благодійного марафону, що проходить у рамках Wizz Air Kyiv City Marathon 2015. Благодійний марафон – це багатоденний фандрайзинговий захід, мета якого – підтримати одразу кілька доброчинних проектів у різних сферах суспільного життя.

Учасниками марафону є сім благодійних фондів – ВБО «Даун синдром», БО «Happy Paw», БФ «Таблеточки», БФ «Відкриті серця України», БФ «Соціальне партнерство», БО «Благомай» і БФ «СВОЇ» (Волонтерський центр на Фролівській, 9/11). Кожну з цих організацій в марафоні представляє команда фандрайзерів, які з 3 по 27 вересня збирають кошти для допомоги дітям-сиротам, важкохворим і знедоленим дітям, вимушеним переселенцям, людям з особливими потребами, тваринам у притулках. Допомогти фандрайзерам в цій справі може кожен, підтримавши коштами проекти фондів.

Цього року серед учасників марафону: телеведуча Марічка Падалко, бізнесмен та письменник Гарік Корогодський, радіоведуча Соня Сотник, журналіст та редактор онлайн-видання «Українська правда» Севгіль Мусаєва-Боровик, відомі спортсмени Сергій Лісогор та Володимир Вірчис, місіс Україна Всесвіт Анна Солнцева та інші.

Публікуємо проміжні результати благодійного марафону, який відбувається в рамках Wizz Air Kyiv City Marathon 2015.

Отже, станом на 16 вересня 2015 року благодійні фонди разом зібрали 397 809,67 гривень. Лідером марафону залишається Благодійний фонд «СВОЇ» (Волонтерський центр на Фролівській, 9/11).

Зведені дані благодійного марафону за два тижні (грн.):

  • БФ «Таблеточки» – 126 884,00
  • БФ «Відкриті серця України» – 5 455,00
  • БО «Благодійний фонд «СВОЇ» – 212 206,67
  • БО «Happy paw» – 1 600,00
  • ВБО «Даун синдром» – 1 800,00
  • БФ «Благомай» – 45 514,00
  • БФ «Соціальне партнерство» – 4 350,00

Підсумки Благодійного марафону будуть оголошені 28 вересня.

Благодійний марафон є складовою Wizz Air Kyiv City Marathon 2015. Організації – учасники Благодійного марафону залучають друзів-фандрайзерів (як правило, відомих медійних персон), які бігтимуть одну з дистанцій марафону, а під час підготовчого періоду проводять «забіг» у соціальних мережах з метою збору коштів на визначені доброчинні програми і проекти. Благодійний марафон триває до дня марафону – 27 вересня, після чого організатори підбивають підсумки та оголошують загальну суму зібраних коштів та результат особистого змагання – хто з фандрайзерів зміг залучити найбільше грошей на підтримку свого проекту. Цього разу у Благодійному марафоні беруть участь сім організацій, які працюють у різних сферах доброчинності. Три з них є членами Асоціації благодійників України.