19 березня 2012 року оголошені переможці всеукраїнського конкурсу «Корпоративне волонтерство в Україні – 2011». Конкурс, що тривав упродовж минулого року, зібрав кращі практики бізнесу, які допомагають вирішувати гострі соціальні та екологічні проблеми суспільства, залучаючи експертизу компаній та знання, досвід і робочий час співробітників, повідомляє Фонд Східна Європа.
Переможцями в номінаціях стали:
- «Покращення якості життя» – «PricewaterhouseCoopers» та «БДО».
- «Освіта та культура» – «Київстар» та «Ernst & Young Україна».
- «Здоров’я та спорт» – «Прикарпаттяобленерго» та «Amway».
- «Екологія» – «Coca-Cola Беверіджиз» та «Крафт Фудз Україна».
- «Партнерська програма бізнесу та громадської організації» – Донецький фонд «Доброта».
Програми компаній-переможців конкурсу яскраво продемонстрували, як бізнес, інвестуючи невеликі кошти, робочий час, досвід та знання своїх співробітників, допомагає вирішувати нагальні проблеми в різних сферах суспільного життя. Співробітники компаній допомагають дітям-сиротам та вразливій молоді адаптуватися до дорослого життя, щоб впевненіше дивитися у завтрашній день. Вони передають студентам та школярам нові знання та навички, яким не навчають у школі та в інституті. Вони вже долучили до своїх програм тисячі людей, пропагуючи здоровий спосіб життя. Багато зроблено співробітниками компаній і в питанні збереження навколишнього середовища, відродженні пам‘яток історії та культури.
Конкурс, який проводився в Україні вдруге, ініційований Фондом Східна Європа в партнерстві з мережею Глобального договору ООН в Україні, програмою «Волонтери ООН», Європейською Бізнес Асоціацією, Американською Торгівельною Палатою, Корпусом Миру США та Українським форумом благодійників. На адресу конкурсу надійшло близько 20 заявок від українських та міжнародних компаній, які працюють як у столиці, так і в регіонах. Заявки оцінювалися журі, до складу якого увійшли представники мережі Глобального Договору ООН, українських медіа та профільних експертних організацій. Оцінка відбувалась за британською методологією, розробленою організацією Business in the Community, яка є однією з провідних експертних організацій Європи у сфері розвитку корпоративної соціальної відповідальності та корпоративного волонтерства.