Центр «Розвиток КСВ» оголошує про прийом заявок на VI Національний Конкурс кейсів з КСВ «КСВ в конфліктні часи». Партнери Конкурсу цього року – компанії EY і ДТЕК. Інтелектуальний партнер Конкурсу – Києво-Могилянська бізнес-школа.
У цьому році, враховуючи ситуацію в країні, Центр КСВ збирає кейси про те, що компанія робить сьогодні, в конфліктні часи в Україні, в одному з 6-ти аспектів:
- HR практики, в тому числі внутрішні комунікації;
- організаційне управління та зміцнення корпоративної культури;
- розвиток громад;
- екологічні практики;
- чесні операційні практики;
- робота зі споживачами.
«Є часи, коли минулі, навіть гарні ідеї, не працюють. В цьому році, після обговорення з партнерами, ми зрозуміли, що КСВ особливо важлива саме зараз, в конфліктні часи. Більше того, в ці часи ми не можемо оцінювати та давати бали компаніям, які, як і вся країна, наполегливо працюють заради єдності України. Ми просто маємо висвітлити їх позитивний досвід та продемонструвати іншим компаніям, що працюють в різних країнах нашого неспокійного світу (VUCA world), що може робити соціально відповідальна компанія», – зазначила Марина Саприкіна, виконавчий директор Центру «Розвиток КСВ».
В цьому році кейси не оцінюватимуться, а будуть проаналізовані і надруковані в публікації «КСВ в конфліктні часи» (двома мовами). Також практики будуть представлені на Конференції 20 листопада «КСВ в конфліктні часи».
«У складній політичній та економічній ситуації в Україні дуже важливо, щоб бізнес не скорочував свої програми з КСВ, а навпаки робив їх максимально ефективними і відповідають сьогоднішнім викликам. ДТЕК зберіг запланований обсяг інвестицій на реалізацію соціальних програм. Ми глибоко впевнені, що в умовах нинішніх реалій дуже важливо продовжувати проекти, спрямовані на творення. Цього року буде спрямовано близько 130 млн грн на розвиток міст діяльності ДТЕК. Політична та економічна криза довела актуальність наших проектів. Звичайно, поточні події можуть вплинути на потреби регіонів і ми готові враховувати ці зміни. Ми прийняли рішення підтримати конкурс кейсів цього року, тому що вважаємо, що позитивний приклад, який показують компанії в Україні з подолання кризи, послужить каталізатором позитивних змін в країні», – зазначила Вікторія Гриб, керівник департаменту з соціального розвитку ДТЕК.
«Події, що розпочалися в Україні в листопаді 2013 року, змінили країну. Ми все ще переживаємо буремні часи, але вже є досвід прийняття рішень в критичних ситуаціях в кожній компанії. Ситуація поглибила взаємовідносини «компанія – співробітник», «компанія – суспільство», спрацювали справжні цінності, були розставлені пріоритети. Досвід компаній-лідерів КСВ буде, безумовно, корисним і важливим для читачів добірки, випуск якої заплановано на листопад 2014 року. Цього року не буде балів і критеріїв оцінки, але будуть унікальні і безцінні кейси корпоративної відповідальності в період суспільної кризи», – Наталія Теленкова, керівник комітету з питань корпоративної відповідальності EY.
Кейси в цьому році подаватимуться за наступною структурою: проблема – рішення – результат. Проект включатиме наступні етапи: збір практики (03 липня – 03 жовтня), підготовка публікації «КСВ в конфліктні часи» (04 жовтня – 04 листопада), Конференція «КСВ в конфліктні часи» (20 листопада).
У разі запитань щодо подання кейсу, будь ласка, звертайтесь: Марина Саприкіна, Центр «Розвиток КСВ», 044 280 11 47, [email protected]
Джерело: Центр «Розвиток КСВ»