Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» починає оцінку прозорості українських компаній 3 Вересня 2012 14:21

Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» (КСВ), у рамках проекту «Об’єднуємося заради реформ (UNITER)», що виконується Pact і фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), починає оцінку найбільших українських компаній за критеріями Глобального Індексу прозорості (www.gtindex.net).

C 1 по 20 вересня аналітики Центру проведуть оцінку 100 найбільших компаній України за обсягом чистого прибутку (відповідно до рейтингу ТОП-100 видавництва «Економіка») на предмет розкриття інформації та діяльності у сфері корпоративної соціальної відповідальності.

Індекс прозорості й підзвітності складається з метою об’єктивно і повно оцінити ситуацію з розкриттям інформації вітчизняними компаніями, у тому числі визначити прогрес/регрес порівняно з минулим роком, а також стимулювати якнайбільшу прозорість українських компаній у сфері корпоративної соціальної відповідальності.

Особливість Індексу полягає в тому що об’єктом оцінки є веб-сайт компанії, який розглядається як основне джерело надання інформації про корпоративну соціальну відповідальність. Сайти компаній оцінюються по чотирьох критеріях:

  • Звітність – наявність звіту про діяльність компанії в соціальній та екологічній сфері.
  • Прозорість – рівень розкриття інформації із ключових сфер КСВ.
  • Навігація – легкість доступу читача сайту до інформації.
  • Доступність – потенційна доступність веб-сайту з погляду різних аспектів (наявність контактної інформації, мова, блог тощо).

Оголошення результатів Індексу прозорості й підзвітності 2012, а також урочисте нагородження найбільш прозорої компанії відбудеться 27 вересня на спеціальній прес-конференції.

Торік найвищий Індекс прозорості й підзвітності отримала компанія ДТЕК (160 балів з 200 можливих, 80% прозорості). У трійці лідерів також були компанії «Метінвест» (146; 73%) і «Оболонь» (140, 70%). Проте загальні результати були не надто позитивними – рівень прозорості компаній України склав усього 20,5%. Цей показник продемонстрував недостатню відкритість компаній перед суспільством і вкрай низький рівень інформативності сайтів.

За додатковою інформацією звертайтеся до Дмитра Каби, аналітика Центру «Розвиток КСВ», [email protected], (044) 280-11-47.

Джерело: CSR Review