На прохання фонду Устина Мальцева, національний оператор зовнішньої реклами Prime долучився до соціально-благодійного проекту з порятунку 9-річної Лери Думбрави. Фірма виготовила і розмістила понад 100 рекламних щитів на території Херсонської та Миколаївської областей.
Плеханов Сергій, представник компанії у південному регіоні, повідомив: «Наша компанія є соціально спрямованою і постійно підтримує соціально-благодійні проекти по всій Україні. Ми вважаємо, що якщо бізнес зможе хоча б трохи підтримувати соціальну сферу – це буде відчутний прогрес по всій країні в досягненні стабільності в нашому суспільстві».
Катерина Білоконь, менеджер проектів фонду Устина Мальцева, зазначила: «Сприяння і підтримка підприємцями соціальних ініціатив є невід’ємною частиною створення успішного і впевненого суспільства. Ми прагнемо, щоб більше бізнесменів підтримували благодійні заходи, у першу чергу спрямовані на порятунок дітей».
Нагадаємо, що з народження дівчинка страждає від S-образного лівостороннього грудопоперечного кіфосколіозу 4 ступеню. З таким діагнозом жити складно, тому що грудна клітина тисне на всі внутрішні органі і ноги. Необхідна термінова операція, під час якої дівчині поставлять імплантати для фіксації хребта, які допоможуть їй вирівняти спину і повернути в тонус внутрішні органі.
Інформація надана Фондом Устина Мальцева