Музейні працівники запрошуються до участі в семінарській програмі «Створення та промоція музейного продукту: практичний досвід та навики тренера» 29 Березня 2013 14:30

Положення про конкурс для участі у семінарській програмі в рамках проекту «ProMuseum»

Анкета учасника

ГО «Український центр розвитку музейної справи» оголошує про початок конкурсного відбору учасників семінарської програми «Створення та промоція музейного продукту: практичний досвід та навики тренера» для музейних працівників у межах дворічного проекту «ProMuseum: Розвиток ресурсної бази та модернізація музейної галузі України».

Семінарська програма має на меті підготовку кваліфікованих фахівців, що стануть активними та впливовими учасниками мережі і зможуть поширювати свої знання серед музейної спільноти як експерти-тренери. Передбачається, що кандидати мають достатньо мотивації та ентузіазму, що знайдуть час та можливість поділитися з іншими тим, чому навчилися самі.

Програма семінару складається із двох сесій: 5 повних навчальних днів у червні (5-9 червня 2013 року) та 6 днів на початку листопада 2013 року. Перша сесія буде присвячена формуванню стратегічного мислення і планів, проектному менеджменту як інструменту реалізації меншими кроками великих і складних завдань, усім складовим проектного менеджменту, зокрема юридичним і фінансовим аспектам музейної роботи, вмінні створити команду й успішно працювати у ній. Друга сесія зосереджується на звіті та аналізі реалізованих проектів учасників, а також підготовці фахівців у двох напрямках (поділ на дві групи): спеціалістів зі створення якісного музейного «продукту» та спеціалістів із промоції цього «продукту».

Програма передбачає повну фінансову підтримку на період проходження курсу (оплата навчання, роздаткові матеріали, проїзд, проживання та харчування). В окремих випадках кандидати, які не підпадають під вимоги програми, зможуть взяти участь у курсі за свій рахунок.

Відбір учасників буде здійснювати Експертна рада проекту «ProMuseum» на базі повного списку документів, поданого на розгляд членів Ради вчасно та в повному обсязі.

Для участі у курсі необхідно подати такий перелік документів:

  1. Заповнену анкету учасника;
  2. Розгорнуте CV кандидата;
  3. Есе «Найкращий проект мого музею – які проблеми мені/нам вдалося вирішити в процесі реалізації проекту» (макс. 1,5 стор);
  4. Есе «Якби у мене було 16000 грн., що я зробив би у своєму музеї» (макс. 1,5 стор);
  5. Рекомендація від керівника музею, яка покаже, що музею справді потрібне підвищення кваліфікації даного (-их) працівника (-ів) і де буде зазначено про згоду відпустити працівника (-ів) на вказаний період (2 сесії).

Увесь пакет документів треба надіслати до 26 квітня 2013 р. на електронну пошту [email protected] або за адресою: 01001, м. Київ, а/с В-8, Український центр розвитку музейної справи. Кандидати будуть повідомлені про зарахування на участь у курсі до 14 травня 2013 року.

Детальна інформація за тел: (+380 44) 390-82-64.

Джерело: МБФ «Україна 3000»